Friday, February 14, 2014

♥ Min Valentine ♥

Til min Valentine!
♥♥♥
Vi tar ikke lett på kjærligheten selv etter mange år sammen!
Det kan jo også være grunnen til at vi bevarer den?
Så, Happy Valentine's Day, min kjære!


Årets kort ble holdt i utradisjonelle farger.....


Men ingen tvil om budskapet:
Du har fast plass i mitt hjerte!


Kjærligheten og ekteskapet består jo mest av hverdager:
Magi finner du i de små øyeblikk som lyser opp dagen.
Kunsten er å oppdage dem.



Et hjerte til min kjære!


Og etter mer enn 16 år sammen er jeg ikke i tvil 
om at det er Drømmemannen jeg har!


Han har hele mitt hjerte, for all tid!



Kortet sammen med en liten gave...



Bilder av noe av det vi har gjort siden vi giftet oss.



Vakre roser jeg fikk i anledning Morsdagshelgen 
holder fint denne helgen, også!

Holmenkollen 2011

For oss er felles interesser noe som holder forholdet glødende.
Opplevelser sammen gir alltid noe å glede oss til og å prate om.


   Rudskogen Motorshow 2012

Vi skal nok feire Valentine's Day med reker & champagne hjemme,
- slik vi feirer hver fredagskveld!
For uten lidenskapen, ingen kjærlighet!

Klare for Formel1-helg - heier på hvert sitt team!

Happy Valentine's Day!




No comments:

Post a Comment