Friday, February 7, 2014

Morsdag!

Til verdens beste Mamma!
Og det rare er - henne har vi vel alle sammen?!
Alles mamma er best i verden, og sånn skal det være!


Mamma er verdifull!


Kortet holdt i blått og hvitt.
Mamma er en sånn blå dame.


Innsiden av kortet er også pyntet
med blant annet Punch Around the Page.

 

 Kjærlighetserklæringer må til!


Selvfølgelig en gratulasjon, også.


Hjemmelaget gave har hun fått fra jeg liten, så hvorfor slutte nå?
  

En minipizza-eske med blå kort.


Små kort som måler 10x10 cm med gratulasjoner eller 
små fynd-ord til enhver anledning.


Det hele pakket i cellofanpose med hilsen på.
Gikk berserk med små stempler!



Mamma syntes det er hyggelig at jeg tar bilder av Whiskas-pusen,
men hun får jo aldri bilder av meg lenger...



Så, da bestilte jeg en bilderamme med den deilige katten!

Broren min ønsket hjelp til Morsdagsblomster!



Klart jeg hjelper til! 
Og så lagde jeg et kort med samme.


En liten hilsen fra hjertet.


Og en personlig liten hilsen skal skrives inne i kortet.


Tro det eller ei, men hans Mamma er også verdens beste! ☺


Så, da har vi altså verdens beste Mamma, vi da!
Vi deler henne også med største bror...


Da er det bare å glede seg til Mamma (og Pappa!) kommer
på Morsdagsmiddag søndag!

No comments:

Post a Comment