Sunday, May 11, 2014

Elegant, kokett og vakker som få!

Du runder 40 - det kan vi ikke forstå?
Og hun fortjener en stor hilsen, vår kollega!
Gratulerer med dagen i dag!


Hemmelig invitasjon ble sendt ut av en kreativ kollega. Vi skulle overraske jubilanten på dagen hjemme hos henne med flagg, bursdagshatter, sang, gaver og kort....
Jeg fikk i oppdrag å lage kortet.


Et rammekort måtte det bli.


Så til oppgaven...


Bilder av jubilanten ble funnet frem: hun er klassisk, stilsikker, vakkert, elegant, glad i shopping, vin og champagne - kort sagt, det gode liv.


Jeg bestemte meg for å lage et rammekort med 3D-bilde av jubilanten:
jeg tok et bilde og kopierte i tre stk i lik størrelse, og klippet dem ut. Så limte dem sammen med 3D-puter. Det blir effektfullt.


Siden hun hadde rosa på seg på bildet, valgte jeg rosa som temafarge.
Perler, roser, bling og stæsj ble funnet frem.


Jeg følte at jeg fanget essensen av denne flotte kvinnen.


Mote, smykker, shopping, fest og vin...


Inne i kortet har jeg pyntet sidene med Punch Around the Page 
som feminint innslag.


En kollega skrev dikt til og om jubilanten,
og jeg fylte den andre siden med Gratulerer!


Så dro vi avgårde, en flott liten gjeng, for å overraske den flotte kvinnen som fylte 40!
Og ja, da hun åpnet døren ble hun overrasket (muligens av dårlig korsang??)!


Vi koste oss med champagne, butterdeig med Chévre, kaffe 
og deilig kake bakt av jubilanten.
Så ble det gaver og mye latter! En kjempekos start på søndagen.
Gratulerer så mye med dagen!

No comments:

Post a Comment