Monday, May 19, 2014

Mykt og feminint!

Feminint og rosa!
Jeg tror at selv jenter som ikke "er" rosa,
- de liker rosa... Det er mykt og feminint.

                                                                         Et par rosa kort......

Jeg har alltid vært rosa-jente. Jovisst liker jeg andre farger - elsker dem!
Men, det er noe eget med rosa. Noe skjørt, feminint og vakkert.


En ung venn gav meg en Paper Distresser til bursdagen min - den er jo helt topp!
Så, her har jeg gått berserk med den på alt fra Bazzill-kartongen til mønsterark og klippeark... Veldig effektfullt.


Passer godt til den litt gamle og slitne looken jeg var på jakt etter.
  

Inne i kortet har jeg brukt Punch Around the Page.


Jeg har stemplet kortet med alt fra kaffe-søl til små go'ord.


Perler, bling og roser - feminint så det holder!


Mønsterarket jeg har brukt var fylt med bilder - her var det bare å kose seg!


 Disse vintage-damene var flotte og uttrykksfulle!


Mangler bare en hilsen eller to, så kan kortene få nye hjem.

No comments:

Post a Comment