Wednesday, May 28, 2014

Tinn Bryllupsdag - 10 år!

AB♥BE = sant!
For 10 år siden reiste vi til romantiske Paris,
og giftet oss i all hemmelighet.


At det alt er ti år siden, kan jeg ikke tro.
Og min kjære fortjener både kort og gave for å ha "holdt ut" med meg såpass lenge.


Jeg valgte et maskulint tema - med litt rødt, kjærlighetens farge.


Selve kortet er petroleumsblått, så har jeg brukt mønsterark med mur og dråpemetall som bakgrunn.


Før jeg limte på stæsj har jeg stemplet en del, f.eks Paris, 
Remember, hjerter og Eiffel-tårnet.


På "murveggen" har jeg brukt en god gammeldags gråblyant,
og skrevet AB♥BE = sant


Eiffel-tårnet og et hjerte av skruer og muttere.


Bilde av oss i baren på Planet Hollywood med champagne i glassene...
Selvsagt har jeg brukt Dymo og
ellers er kortet pyntet med en sommerfugl og skrue-brads.


Innsiden av kortet har fått helt andre mønster-ark, men som tar opp det franske.


En mini-arkivlomme får romme gaven (konsertbilletter).


For you cut-outs satt fast med 3D-puter.


En brad med Eiffel-tårnet og stickers-bokstaver.


På denne siden skal det komme noen bevingede ord...


Gleder meg til å feire dagen med min aller kjæreste,
 - og planlegge de neste 10 årene!

No comments:

Post a Comment