Wednesday, December 3, 2014

Raske, lekre julekort!

Selvlagede julekort må ikke
bestå av masse klipp, lim, blonder eller stæsj.
Disse kortene er
kjappe å lage og lekre nok til å sendes avgårde.


Jeg har skåret til Bazzill-kartong (kortene måler 14x14cm).
Jeg har brukt en paper pad med julemønster og kuttet til passe mål.
Rundet av hjørnene og limt fast til kartongen.
Jeg har brukt stempel med julevers på mønsterarket og limt på et rådyr.


Julete og enkelt.


Jeg har også stemplet et lite God Jul i ene hjørnet.


Julevers og hyggelig ord vi forbinder med jul,
gir litt ekstra piff på kortene.


Vi snakker om kaker, mat, pakker og julelys, nisser, engler og selvsagt familie.


Inne i kortene har jeg brukt småmønstrete ark 


og punchet ut God Jul.


God plass til en hyggelig julehilsen til en venn inne i kortet.


Kortene  er laget på 1-2-3 - og selvlaget er de!

No comments:

Post a Comment