Sunday, December 1, 2013

Advent!

Vertinnegave!
Den hyggelige Adventstiden. 
Endelig er desember her!
Det er flott å bli invitert bort, og vertinnen fortjener en Takk!


Papiret og snøfnuggene er fra Panduro,
"Takk"-lappen er fra Upstairs.


Når man er så heldig å bli invitert bort 
må vertinnen få en liten oppmerksomhet.



Jeg har vært i "kranselag" - vi er en gjeng på 6 jenter 
som hvert år lager dørkranser sammen hjemme hos Elin.



Hun serverer først pinnekjøtt før vi gyver løs!
Lys og servietter til Adventstiden fra Nille til vertinnen.



Dørkransen ferdig - og hengt opp!



På neste tag brukte jeg papir fra Nille 
og klippeark fra Kort & Godt.


Jeg har en engel av en venninne som inviterer meg på
baking av Berlinerkranser!



Jeg får ikke lov til å bake dem hjemme, for jeg blir så sint...
Men Anne er tålmodig - og vi baker og koser oss!


Engleservietter til en engel, helt klart!


Og Berlinerkransene smaker kjempegodt også i år! 







No comments:

Post a Comment