Monday, December 9, 2013

Gode venner!

En hilsen til gode venner i den søte juletid!
Så da tar vi med noe søtt da, når vi går på besøk!

                                                                       
                                                                     Vaniljekranser

Jeg har prøvd meg på Vaniljekranser i år, og på andre forsøk fant jeg en
oppskrift som var søt nok og smakte av vanilje.
Jeg brukte helt "vanlig" vaniljestang men kunne med fordel ha brukt en større stjernetupp på sprøyteposen. Så vet jeg det!


Lukten av vaniljekransene er himmelsk!

                                                            Brente mandler

Utrolig godt med brente mandler - og lett å lage!
Denne oppskriften slår aldri feil!


Vi gleder oss til å gå bort med søtt til gode venner!

No comments:

Post a Comment