Sunday, December 22, 2013

En minnebok!

Et minne og et bursdagskort i samme.
En av mine nieser fyller år 23. desember,
og selvfølgelig feires dagen med pomp og prakt.
I år har kortet blitt en liten minnebok fra ting vi to har gjort sammen.


Trekkspillboken er i tykk papp og er ferdig kjøpt.
Jeg har malt alle kantene før jeg fant mønsterpapir
som dekket mesteparten av de 10 sidene.


Jeg valgte ut bilder fra jeg var Victoria sin au pair noen måneder i Paris 
i hennes første leveår, bilder fra Julaftener, konfirmasjon og moro vi har gjort sammen. Jeg har også skrevet ut små setninger til hvert bilde.


Bak bildene har jeg pyntet sidene med Washi-tape og 
stempler som sier noe om hendelsen.


Etter at bildene ble limt på plass har jeg pyntet med annet 
stæsj som bånd, perler og blomster.


Jeg har valgt en morsom koffert til å ha gavene i.
Victoria bodde flere år i USA da hun vokste opp, 
så denne kofferten kan vel falle i smak.


På toppen i kofferten ligger minneboken,
- oppå noe enhver ung kvinne trenger til jul og nyttår...


Jeg har hengt en tag på kofferten:
In a world where you can be anything.... Be yourself!


Gratulerer med 22-års dagen, Victoria!


No comments:

Post a Comment