Sunday, December 15, 2013

Julefilmene!

Julefilmene jeg elsker å se!
Det er deilig på slutten av kvelden og før sengen kaller, 
å kunne sette seg ned og se en film og roe det helt ned.
Le litt, felle en tåre og kjenne på alle følelsene.
Jeg ser dem år etter år, og det blir ikke jul uten!
Så her er mine favoritter.

                                                             Romantisk komedie


Det er aldri feil med romantikk, og disse filmene har nok av det, 
humor og masse julestemning!

Love Actually
12 Dates of Christmas
Sleepless in Seattle
The Holiday
The Family Man
While you were sleeping

                                                     Drama


Litt alvor og å kjenne på følelsene i førjulstiden
synes jeg hører med.

Cast Away
The Terminal

                                                            Humor


Humor - jeg elsker humor! Og en god latter forlenger jo livet...!

Tomten är far til alla barnen
Fred Claus
Deck the Halls
Christmas with the Kranks

                                                            For hele familien


Noen filmer står for alltid som symbolet på jul, i min familie er det
The Griswald Family som feirer julen sammen - kanskje vi er litt like?

National lampoon's Christmas Vacation - Hjelp, det er juleferie!
The Santa Clause-filmene
Flåklypa
Polarekspressen
Elf
The Nightmare before Christmas

                                                      Action 


Ja! Action og slemme filmer er deilig når man skal være så snill hele tiden!
Og filmene er jo fullastet med deilig humor!

Bad Santa
Die Hard-filmene
Lethal Weapon
Ronin 
(Kan hende ingen julefilm? Jo, hos oss, så!)


Vil du lese mer om filmene?

No comments:

Post a Comment